دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences

شرح وظایف

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۵/۸ | 
شرح وظایف :
  • حضور مستمر در جلسات توجیهی اداره رفاه  دانشگاه
  • راهنمایی کلیه کارکنان در خصوص امور مربوط به بیمه تکمیلی و رفاهی و تسهیلاتی
  • راهنمایی و آموزش کارکنان جدید ورود بمنظور ثبت در سامانه و استفاده از تسهیلات موجود و در صورت نیاز استفاده از بیمه تکمیلی
  • کنترل افراد ثبت نام شده در سامانه
  • پاسخگویی و اطلاع رسانی بخشنامه ها و تسهیلات رفاهی جهت پرسنل از طریق سایت دانشکده، اتوماسیون اداری و تابلو اعلانات
  • کنترل استفاده کننده ها از سهمیه های اقامتی و تورها با توجه به موارد اعلام شده در بخشنامه های ذیربط
  • کنترل استفاده کننده ها از سهمیه های وام با توجه به موارد اعلام شده در بخشنامه های ذیربط
  • راهنمایی و تشکیل پرونده های متقاضیان وام و ارائه به بانک مورد نظر
  • پاسخگویی و اطلاع رسانی بخشنامه های مربوط به بیمه تکمیلی از طریق اتوماسیون اداری به صورت مستقل جهت ذینفعان
  • کنترل وتفکیک لیست متقاضیان بیمه تکمیلی بعد از ثبت نام پرسنل
  • پیاده سازی مشخصات کلیه ثبت نام کنندگان بیمه تکمیلی در فرمهای دانشگاه
  • تهیه کلیه مکاتبات مربوط به امور رفاهی و بیمه تکمیلی کارکنان 
  • پیگیری تمدید بیمه های اموال و مسئولیت و خود روها  و تهیه مکاتبات مربوطه
 



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 238 بار   |   دفعات چاپ: 39 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر